خبرگزاری کار ایران

نجفی مطرح کرد:

ضرورت راه‌اندازی بخش تروما در بیمارستان‌های البرز/لزوم ایجاد پد هلی‌کوپتر امداد در محورهای مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۴۲

استاندار البرز شبانه و به‌صورت سرزده از بیمارستان تخصصی البرز بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی شامگاه دوشنبه در  بازدید سرزده از بیمارستان تخصصی البرز کرج ضمن قدردانی از پرسنل و کادر پزشکی افزود: امکانات و ظرفیت‌های خوبی در این مجموعه مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در این بازدید از بیماران انتقال یافته از غرب کشور که در زلزله اخیر آسیب دیده‌اند، نیز عیادت کرده و در جریان روند درمان آنها قرار گرفتیم.

نجفی گفت: جای خرسندی دارد تجهیزات و امکانات این بیمارستان مجهز در خدمت البرزی‌ها قرار داشته و این پتاسیل وجود دارد که در مواقع خاص و بحرانی به مردم کشور نیز خدمات ارائه دهد.

وی افزود: شرایط بیمارستان‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که فضا و خدمات‌دهی شایسته، بخشی از آلام آنها را تسکین دهد.

نجفی با تاکید بر ضرورت ایجاد و راه‌اندازی بخش‌های مجهز تروما در بیمارستان‌های البرز گفت: ایجاد چنین بخش‌هایی همراه بستر مناسب برای امداد سریع بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: 35 درصد تصادفات منجر به مرگ در محورهای مواصلاتی به دلیل کمبود امکانات اورژانس و امداد سریع و همچنین عدم وجود پد هلی‌کوپتر امداد است از این‌رو ایجاد بستر مناسب برای این امکان ضروری است.

بیمارستان تخصصی البرز دارای حدود 320 تخت فعال در مساحتی حدود 43800 متر مربع به عنوان یکی از مراکز تشخیصی و درمانی مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی است. این بیمارستان روزانه پذیرای 2500 بیمار در درمانگاه، 750 نفر در اورژانس و بیش از 100 عمل جراحی فوق تخصصی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز