خبرگزاری کار ایران

بازدید شهردار اصفهان از مناطق زلزله زده کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۱۳

شهردار اصفهان با اشاره به توان مدیریت شهری در بازسازی مناطق زلزله زده گفت: علاوه بر ارسال کمک های مردمی توان اصفهانی ها در زمینه مهندسی، پزشکی و به طور کلی بازسازی مناطق تخریب شده با استفاده از یک شیوه مناسب بالاست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، قدرت‌الله نوروزی در دیدار با استاندار کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور اظهارکرد: هدف مدیریت شهری اصفهان از سفر به مناطق زلزله زده ابراز همدلی و همدردی با مردم زلزله زده است.

وی افزود: در این سفر با تیم متخصص که تجربه حضور در جنگ و فعالیت های اول انقلاب را داشتند، برای بازدید از مناطق زلزله زده آمدیم.

نوروزی عنوان کرد: در پایان تصمیم گرفتیم تا ملاقاتی هم با شما به عنوان استاندار کرمانشاه داشته باشیم تا کمک‌های مردمی اصفهان را با هماهنگی استانداری کرمانشاه ساماندهی کنیم.

وضعیت نگران کننده با توجه به سردی هوا در پیش داریم

وی اظهارکرد: بر اساس مشاهداتی که ما داشتیم وضعیت نگران کننده است و از سوی دیگر هوا نیز رو به سردی گذاشته و هرکس که این وضعیت را ببیند دلش می‌خواهد که هرآنچه در توان دارد به کار بگیرد تا مردم از این حالت دلخراش خارج شوند.

شهردار اصفهان در بخش پایانی سخنان خود خطاب به استاندار اصفهان بیان داشت:در بازدیدی که از مناطق مختلف زلزله زده داشتیم بسیاری از روستاها نسبت به عدم حضور مسئولان در این مناطق گلایه داشتند که می‌توان با فرستادن نمایندگانی از جانب خود به این مناطق سر زده و به نوعی جویای احوال آنها شوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز