خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی زنجان :

جمع‌آوری ۸ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۱۳

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون در مجموع ۸ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال کمک مردمی در استان جمع‌آوری شده است، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب ۱۳ کامیون و ۱۶ نیسان به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله در استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان شده است، از همین رو به منظور حمایت همه جانبه از آسیب‌دیدگان این حادثه در راستای اهداف و برنامه‌های بشر دوستانه خود با بهره‌گیری از همت والای مردم خیر و نیکوکار کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در شهرستان‌های تابعه استان زنجان آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

وی با اشاره به اینکه دیروز نیز در میادین اصلی شهرها و در مصلاهای نماز جمعه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد، اضافه کرد: طبق آمار تاکنون 623 میلیون ریال کمک نقدی و 7 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک در قالب کالایی جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در این مدت در مجموع 8 میلیارد و 24 میلیون ریال کمک مردمی در استان جمع‌آوری شد، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب 13 کامیون و 16 نیسان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

صفری با اشاره به اینکه هم‌اکنون نیز جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق زلزله‌زده در حال انجام است، گفت: در حال حاضر شماره حساب بانکی 0108640425009 بانک ملی شعبه تره بار با شماره کارت مجازی حساب  6037991199521133 برای واریز وجوهات نقدی مردم استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اهم نیازهای زلزله‌زدگان گفت: وسایل مورد نیاز زلزله‌زدگان شامل نایلون برای پوشش چادرها، آب معدنی، وسایل گرمایشی، چادر، پتو،  پوشاک، مواد خوراکی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز