خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جیرفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۴۱۲

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۶ سارق در نتیجه این طرح خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ ماشاالله ملایی در حاشیه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ،گفت: پلیس شهرستان با برنامه‌ریزی های مدون،برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را در جهت افزایش رضایت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا در هفته گذشته ،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگیری متهمان تحت تعقیب،اراذل و اوباش ، دستگیری سارقان و کشف اموال سرقتی و متوقف کردن متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان اجرا شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:در نتیجه تیم های تلفیقی این فرماندهی ،با هماهنگی مقام قضایی ،محل اختفای متهمین و هنجار شکنان اجتماعی را شناسایی و در عملیاتی منسجم ۵۲ نفر متهم تحت تعقیب مقامات قضایی را دستگیر کردند هم چنین در این مدت ۴۵ فقره سرقت کشف و ۱۶ سارق نیز دستگیر شد.

ملایی توقیف ۲۷ دستگاه خودرو متخلف و امحاء شیشه دودی ۱۹ دستگاه خودرو را از دیگر دستاوردهای این طرح یک هفته ای عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با تاکید بر اجرای طرح‌های پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در ثبات امنیت نقشی کلیدی دارد و هرچه پیوند بین مردم و پلیس قوی‌تر باشد امنیت حاصل از آن ملموس تر و پایدارتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز