خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالمهدی زنجان:

جشنواره جهادگران علم و فناوری 2 آذر در زنجان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۹۷

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری همزمان با هفته بسیج در روز(۲ آذر) در زنجان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، عباس بابایی، مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز (27 آبان) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های چهارمین روز هفته بسیج که در (2 آذر) امسال برگزار می شود، جشنواره جهادگران علم و فناوری است .

وی با اشاره به اینکه‌جشنواره با هدف‌تجلیل از سرآمدان علمی‌در بسیج استان و 15 پایگاه علمی استان اجرا می‌شود، گفت: در کنار این جشنواره نمایشگاه اطلاعات و ابتکارات و تولیدات دانش بنیان شهید شهریاری به نمایش درمی آید.

به گفته بابایی، در این همایش پنج محصول از شرکت های دانش بنیان مرکز رشد رونمایی می شود که شامل داروی ضد صرع که برای نخستین بار توسط نخبگان زنجانی تهیه شده است، داروی کاهنده چربی خون، رونمایی از محصول اکسید مس( این ماده صنعتی کاربردهای فراوانی در صنایع نظامی دارد)، رونمایی از محصول سیستم مدیریت توان کولرهای آبی و توربین بادی که در تولید برق و انرژی مورد استفاده می باشد، است.

این مقام مسئول ادامه داد: در کنار این جشنواره کتاب‌هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی با عنوان « بررسی آسیب شناسی ارتباط علم و صنعت» و «صنایع تبدیلی استان زنجان» مبتنی بر اقتصاد مقاومتی که توسط اعضای نخبه تالیف شده و در این روز رونمایی می شود.

به گفته بابایی، در این کتاب ظرفیت‌های اقتصادی و صنایع تبدیلی‌شهرستان‌ها به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است که در مقوله اشتغالزایی استان مورد استفاده قرار می گیرد.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان  ادامه داد: در این جشنواره از خانواده های شهدای مدافع حرم و برگزیدگان نمایشگاه و مراکز رشد تجلیل می شود.

بابایی خاطرنشان کرد: برگزاری بازدیدهای علمی در این هفته مورد تاکید است چرا که یکی از محورهای اصلی توسعه، علمی است که می تواند ما را در برابر زیاده خواهی دشمنان حفظ کند و مولفه های ایمان، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی به عنوان اصلی ترین راهبرد برای رسیدن به تمدن اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز