خبرگزاری کار ایران

الله‌بداشتی:

مشارکت جوانان در دولت دوازدهم افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۰۰۳

مشاور وزارت صنعت، معدن و تجارت در گردهمایی سراسری دستیاران جوان شهرک های صنعتی از برگزاری «اولین نمایشگاه توانمندی‌های جوانان کارآفرین و صنعتگر» و همچنین انتشار «کتاب جامع اطلاعات کارآفرینان جوان کشور» در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید الله‌بداشتی در جمع خبرنگاران حاضر در گردهمایی سراسری دستیاران جوان در شهرکرد، گفت: طی ماه‌های گذشته از آغاز فعالیت رسمی دستیاران جوان در استان‌ها، حدود ۱۰۰۰ کارآفرین جوانِ مستقر در شهرک‌های صنعتی کشور شناسایی شده‌اند و یکی از ماموریت‌‌های دستیاران جوان در استان‌ها بازدیدهای مستمر از طرح‌ها و واحدهای تولیدی جوانان، شناسایی مشکلات آنها و پیگیری تا رفع کامل موانع پیشروی جوانان است.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال و ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش صنعت نقش بسزایی در تحقق اشتغال‌زایی در کشور دارد، فعالیت این جوانان در عرصه کارآفرینی بسیار حائز اهمیت بوده و حمایت از جوانان کارآفرین و رونق کسب و کار آنها، تضمین‌کننده تحقق وعده دولت محترم جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای جامعه است. 

مشاور وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور جوانان کارآفرین و صنعتگر به پیگیری‌های معاون اول رئیس‌جمهور برای حضور موثرتر جوانان در عرصه‌های مدیریتی اشاره و تصریح کرد: ضمن قدردانی از عنایت و صراحت سیاست‌های اعلامی از سوی رییس‌‌جمهور و معاون اول در جهت تقویت حضور جوانان در رده‌های مدیریتی، امیدوارم این پیگیری‌ها به ثمر برسد و یک راهکار عملیاتی‌تر برای حضور قدرتمند جوانان در روند توسعه تبیین شود.

الله‌بداشتی افزود: امروز برخی از وزرا به انتصاب‌های قابل ستایشِ جوانان در رده‌های معاونت و مدیرکلی دست زده‌اند اما این کافی نیست و از دیگر وزیران محترم دولت انتظار داریم تا دستور صریح رییس‌جمهور مبنی بر به کارگیری جوانان در رده‌های مدیریتی را جامه عمل بپوشانند و از جوانان متخصص و توانمندِ حامیِ دولت برای حضور در عرصه‌های کلان مدیریتی بهره برند و تسلیم سیاسی‌کار‌ی‌‌‌ها و لابی‌‌هایی که مانع حضور این نسل جوانِ انقلابی می‌شود، نشوند.

وی از افزایش سهم مشارکت جوانان در دولت دوازدهم خبر داد.

همچنین سعید الله‌بداشتی در حاشیه گردهمایی سراسری دستیاران جوان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرکرد با اشاره به تاکید و تصریح روحانی درخصوص استفاده از نیروهای جوان در عرصه مدیریت کشور، خاطرنشان کرد: با آموزش نیروهای جوان در حوزه‌های مختلف و انجام کادرسازی‌های لازم، جوانانی مجرب و کارآزموده را برای پذیرش پست‌های مدیریتی و حضور عرصه‌های تصمیم‌گیری آماده کرد. 

وی افزود: یکی از اهداف سومین گردهمایی سراسری دستیاران جوان استان‌ها در شهرکرد که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و معاون استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ارزیابی عملکرد دستیاران جوان و میزان پیشرفت ماموریت‌های محوله و برنامه‌ریزی دقیق جهت پیشبرد برنامه‌های در دست اقدام بود.

الله‌بداشتی در این خصوص ابراز داشت: فعالیت دستیاران جوان در شهرک‌های صنعتی کشور این فرصت را برای جوانان کارآفرین فعال در صنعت فراهم می‌سازد تا با ارتباط نزدیک با ما و دستیاران جوان، به صورت ویژه مشکلات خود را مطرح و از طریق دستیاران جوان جهت رفع مشکلات، پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی در این گردهمایی از برگزاری «اولین نمایشگاه توانمندی‌های جوانان کارآفرین و صنعتگر» و همچنین انتشار «کتاب جامع اطلاعات کارآفرینان جوان کشور» در آینده نزدیک خبر داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز