خبرگزاری کار ایران

علی علیزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

هر کس می‌گوید در فوتبال ایران دعانویس و رمال وجود ندارد، دروغ می‌گوید /شفر به ایران آمده که نتیجه بگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۹۱

بازیکن سال‌های پیش استقلال و پرسپولیس وجود جادوگر و رمال در فوتبال ایران را تایید می‌کند و معتقد است هرکس می‌گوید دعانویس و رمال وجود ندارد، دروغ می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمان، علی علیزاده نامی آشنا در فوتبال ایران است. مهاجمی که با پرتاب‌های اوت بلندش در استقلال، پرسپولیس و بعدها مس‌رفسنجان نام خود را در فوتبال ماندگار کرد.

او مدتی است وارد عرصه مربیگری شده و هدایت تیم امید مس رفسنجان را برعهده گرفته است. با وی به گفت‌وگو نشستم تا هم از اوضاع تیم خودش بگوید و هم اتفاقات اخیر سیرجان و تحلیلی هم بر آخرین وضعیت استقلال تهران داشته باشد. با ایلنا همراه باشید:

* اول از اوضاع تیم مس رفسنجان بگویید...

تیم من بدنیست و شرایط خوبی دارد. الان چهارم جدول امیدها هستیم. دو بازی اخیر را واگذار کردیم که یکی برابر تیم خونه به خونه که صدر جدول است، در رفسنجان بود و دیگری در اهواز، به دلیل اینکه چهار بازیکن ما نبودند، باختیم. این چهار بازیکن مصدوم بودند. این هفته هم در رفسنجان با ذوب‌آهن اصفهان بازی داریم که با کمک خداوند ان‌شاالله نتیجه بگیریم و بالای جدول را از دست ندهیم.

* وضعیت تیم بزرگسالان مس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

متاسفانه تیم نتایج قابل قبولی نگرفته است چون بازیکنان خوب اکثرا مصدوم شده‌اند و دست سرمربی بسته شده است و من فکر می‌کنم تیمی که مهره نداشته باشد نمی‌تواند نتیجه بگیرد. بدشانسی گریبان مس رفسنجان را گرفته است چون خوب بازی می‌کنند ولی متاسفانه توپ‌های‌شان وارد گل نمی‌شود. امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو با کسب نتایج خوب، یواش یواش به صدر جدول نزدیک شوند.

* مصدوم‌های پرتعداد مس می‌تواند با بدنسازی ابتدای فصل این تیم ارتباطی داشته باشد؟

اگر ایراد از بدنسازی اول فصل باشد، باید بازیکنان از لحاظ بدنی در بازی کم بیاورند ولی چون من بازی‌های این تیم را دیده‌ام می‌دانم که از لحاظ بدنی کم نمی‌آورند. این مصدومیت‌ها همان آسیب‌های ورزشی است که گریبانگیر تیم مس رفسنجان و آقای سامره شده است. البته این نکته را هم باید بگویم که چمن مصنوعی رفسنجان زانوها و پاها را خیلی اذیت می‌کند و این باعث می‌شود فشار زیادی به پاهای بچه‌ها وارد شود.

* وضعیت مس کرمان و گل‌گهر را چگونه می‌بینید؟

مس کرمان بد نتیجه نگرفته است. بازی‌های آسانش باقی مانده و ان‌شاالله از آنها هم نتیجه بگیرد و بالای جدول بیاید. گل‌گهر مهره‌گیری بسیار تا بسیار مناسبی نسبت به این دو تیم یعنی مس رفسنجان و مس کرمان داشته ولی نمی‌دانم چه دست‌هایی دست به هم  داده‌اند که گل‌گهر را از جایگاه اصلی خودش دور کنند. امثال وینگو می‌آیند و می‌روند ولی استان کرمان و شهرسیرجان ضربه می‌خورند اگر حواشی جمع نشود.

* شما در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده‌اید. نظری درباره اتفاقات اخیر سیرجان و سحر و جادو دارید؟

این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. خود من چند سال پیش در یکی از تیم‌های مطرح دیدم که چیزی درون دروازه می‌پاشند، رفتم و دلیلش را از سرپرست و سرمربی پرسیدم که گفتند به من ارتباطی ندارد. در تیم‌های بزرگ هم چنین اتفاقی رخ داده و این اتفاقات را باید مدیریت کرد. رمال‌ها و دعا نویس‌ها را باید از دور تیم‌ها دور کرد. هرکس می‌گوید دعانویس وجود ندارد، دروغ می‌گوید چون هست. ممکن است عده‌ای اعتقاد نداشته باشند.

* فکر می‌کنید وینفرد شفر در استقلال موفق می‌شود؟

شفر یک مربی بسیار تا بسیار حرفه‌ای است. در مطبوعات هم خواندم یک کمک خیلی خوب هم آورده است. نیم فصل چند بازیکن از این تیم جدا می‌شود چند بازیکن اضافه می‌شود و شک نکنید شفر آمده ایران که ننتیجه بگیرد و می‌تواند این کار را انجام دهد. به نظر من اگر یک مهاجم گلزن تمام‌کننده بیاورد، تیم استقلال تیمی می‌شود که کمبود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز