خبرگزاری کار ایران

سرهنگ روانبخش خبر داد:

کشف 20 تن کود شیمیایی قاچاق در کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۹۰

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 20 تن کود شیمیایی قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی توسط ماموران انتظامی بخش ماهان این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی بخش ماهان شهرستان کرمان در راستای مبارزه با قاچاق کالا در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و دستور توقیف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از بازرسی از این خودرو موفق شدند20 تن کود شیمیایی خارجی قاچاق را که فاقد هرگونه مجوزهای لازم بودند کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

سرهنگ "روانبخش" تصریح کرد: تریلر حامل کالاهای قاچاق توقیف و متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با تأکید بر اینکه پلیس مقتدرانه در خدمت امنیت و آرامش مردم است و اجازه کوچکترین تحرک به قاچاقچیان را نخواهد داد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی و خرید و فروش کالاهای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز