خبرگزاری کار ایران

درویشی خبر داد:

ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی بندر چابهار به مناطق زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۵۹

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: اولین کاروان کمک‌های مردمی شهرستان چابهار امروز برای مردم زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

به گزارش ایلنا، ایوب درویشی در حاشیه جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی چابهار به غرب کشور به خبرنگار ایلنا گفت: امروز جمعه 26 آبان‌ماه، اولین محموله کمک‌های مردمی با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان، سازمان منطقه آزاد، اتاق بازرگانی و صنایع، جامعه بازاریان، اصناف و تولیدکنندگان به ارزش تقریبی پانصد و هفتاد و پنج میلیون تومان در قالب 3  تریلی  و یک کامیون به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد .

وی افزود: امیدواریم با ارسال این محموله سهمی هر چند اندک در رفع مشکلات زلزله‌زدگان عزیز غرب کشور داشته باشیم.

 رئیس ستاد بحران چابهار هم در این‌باره به خبرنگار ایلنا گفت: پیام نوع‌دوستی و ابراز همدردی مردم شریف چابهار با زلزله‌زدگان غرب کشور مهم‌تر و تاثیرگذارتر از کمک‌های نقدی و غیر نقدی است که برای مردم حادثه‌دیده این خطه از کشور ارسال شده است.

 گفتنی است، این محموله شامل پتو، برنج، شکر، چای، دارو و لوازم مصرفی بیمارستان، کیسه زباله پلاستیکی، ملحفه و بالش،  فرش، روفرشی، پوشاک و تن ماهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز