خبرگزاری کار ایران

یوسف خدادادی خبر داد:

اصلاح ۸ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۱۳

معاون دادگستری استان‌اردبیل گفت: ۸ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای استان اصلاح می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از دادگستری استان اردبیل، یوسف خدادادی بعد از ظهر پنج‌شنبه در جلسه کارگروه وضعیت امنیتی پیشگیری و کاهش تصادف و سوانح اردبیل تصریح کرد: در سال ۹۱ تعداد ۱۰۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده بود.

وی افزود: با اصلاح نقاط  در حال حاضر ۲۵ نقطه حادثه‌خیز در استان باقی مانده که هشت نقطه حادثه‌خیز اولویت‌دار با تخصیص اعتبارات ملی و استانی  اصلاح می‌شود.

خدادادی با اشاره به این که  ۷۰ درصد تصادفات در شمال استان رخ می‌دهد  اضافه کرد: ایمن‌سازی محورها در شمال استان می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از کاهش ۳۰ درصدی تلفات فوتی ناشی از تصادفات در استان خبر داد و افزود: در هفت‌ماهه نخست امسال ۱۸ درصد افزایش تصادفات به ثبت رسیده است.

به گفته خدادادی آمار مصدومان نیز ۹ درصد افزایش یافته ‌که خوشبختانه به دلیل اقدامات مناسبی که در حوزه ایمن‌سازی جاده‌ها انجام شده تعداد فوتی‌های استان کاهش یافته است.

وی به ضرورت بررسی تبعات مختلف تصادفات در جامعه تأکید و اضافه کرد: متأسفانه تصادفات تبعات جانی، مالی و اقتصادی به دنبال دارد که باید اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آن در دستور کار قرار گیرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از جمله اقدامات را  توسعه بزرگراه‌ها در استان دانست و افزود:  انتظار می‌رود تحقق این مهم دنبال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز