خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان مطرح کرد:

عدم صیانت از امنیت عمومی موجب معضلات اجتماعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۸۰

استاندار زنجان گفت: عدم توجه به حقوق شهروندی و عدم صیانت از امنیت عمومی موجب ناهنجاری و معضلات اجتماعی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان امروز(24 آبان) در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، کارگروه حقوق شهروندی و کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی اظهار کرد: زلزله کرمانشاه و داغدارشدن‌هموطنان براثر این‌حادثه دلخراش موجب می‌شود تا همه مردم به زلزله‌زدگان کمک کنند و این کمک ها را از طریق جمعیت هلال احمر به دست هموطنان خود برسانند.

وی در ادامه به برخی از شاخص‌های عمومی و اختصاص در بحث حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: متاسفانه مصرف انرژی ها و نان در کشور بی رویه است.

مقام عالی استان بر ضرورت بررسی و رفع موانع تاکید کرد و گفت: تنها با تشکیل جلسه و تعریف و تمجید از کارها نمی توان موضوعی را پیش برد.

وی با اشاره به اینکه گفتگویی نتیجه بخش است که چند طرفه باشد، گفت: متاسفانه مشکلات مسکن مهر در زلزله اخیر نتیجه تصمیم مسئولان است.

استاندار زنجان افزود:عدم توجه به حقوق شهروندی و عدم صیانت از امنیت عمومی موجب ناهنجاری و معضلات اجتماعی می شود.

درویش امیری لازمه حل مسائل و مشکلات مردم را اجرای حقوق شهروندی حول محور قانون اساسی خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز