خبرگزاری کار ایران

با سخنرانی ناطق نوری برگزار می‌شود؛

مراسم نکوداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۵۱

در جلسه شورای سیاستگذاری نکوداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مقرر شد، مراسم نکوداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی روز شنبه ۱۶ دی ماه سال جاری در کرمان برگزار شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، در این جلسه که با حضور محسن هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و جمعی از نخبگان کرمانی از جمله حجت الاسلام و المسلمین دعاگویی، حجت الاسلام والمسلمین انصاریان،  سیدحسین مرعشی، محمدرضا باهنر و محسن جلال پور همراه بود، پیرامون برگزاری مراسم نکوداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالروز وفات ایشان در کرمان، بحث و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد مراسمی در دو بخش صبح و بعد از ظهر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز شنبه 16  دی ماه سال‌جاری در کرمان برگزار شود.

مراسم صبح روز 16 دی‌ماه مراسمی علمی و دانشگاهی پیرامون شخصیت علمی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و آثار آموزشی و تربیتی ایشان خواهد بود که در دانشگاه فرهنگیان کرمان با حضور خانواده آن مرحوم برگزار می شود.

 مراسم عصر نیز که مراسمی مردمی خواهد بود با حضور خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود. ضمن این که سخنران ویژه مراسم‌های یادشده حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری خواهد بود. در مراسم عصر روز 16 دی ماه که قرار است در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شود، نمایشگاه  عکسی از زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز برپا خواهد شد.

هم چنین تعدادی از کتاب های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و آثاری که در خصوص این شخصیت بزرگ منتشر شده است به شرکت کنندگان در مراسم اهدا می شود.

گفتنی ست طی مراسمی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان از یادمان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و توسط اداره کل پست استان نیز از تمبر یادبود آن مرحوم در روز 16 دی ماه رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز