خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

پروژه راه‌آهن اردبیل سال آینده جزو چهار پروژه ریلی اولویت‌دار کشور قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۱۴

استاندار اردبیل گفت: پروژه راه آهن اردبیل سال آینده جزو چهار پروژه ریلی اولویت دار کشور قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در جمع خبرنگاران گفت: در سفر به تهران و دیداری که با معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی داشتیم پیگیر خواسته‌های مردم و پروژه و اعتبارات سالجاری و سالی آتی با توجه به نزدیکی به فصل بودجه بندی بودیم.

 بهنام‌جو افزود: در این پیگیری با توجه به قول ریاست‌جمهوری به مردم استان اردبیل درباره تکمیل پروژه راه‌آهن، مقرر شد سال آینده نزدیک به 200 میلیارد تومان اعتبار برای اتصال شبکه‌ریلی اردبیل به میانه و شبکه ریلی کشور اختصاص یابد که این اعتبار با توجه به اعتبار سال‌جاری دوبرابر شده ولی بازهم کفایت نمی‌کند.

وی گفت: بودجه‌ای که برای تکمیل راه‌آهن اردبیل تا پایان دوره ریاست جمهوری روحانی و تا سه چهار سال آینده نیاز است، حداقل سالانه اختصاص اعتباری حدود 400 میلیارد تومان است که بازهم پیگیر افزایش اعتبار برای این پروژه از منابع دیگر هستیم.

استاندار اردبیل از اتفاق نظر و پیگیری نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس و استانداری اردبیل برای تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل خبر داد و گفت: برای تامین اعتبار از منابع دیگر به پروژه راه‌آهن اردبیل با معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی در حال مذاکره و مشخص کردن آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز