خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت مس کرمان خواستار شد:

تلاش کادر فنی و بازیکنان برای صعود مس کرمان به لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۸۳

مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان و اعضای هیات مدیره‌ آن و سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، پیام مدیرعامل شرکت مس ایران برای صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر را به آن‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا از کرمان، مرتضی دلاوری در دیدار با حمیدرضا اخلاقی و مهدی سیاوشی از اعضای هیات مدیره‌ باشگاه و سیدامجد مسعودزاده‌مدیرعامل و احمد نخعی سرمربی‌تیم فوتبال مس، ضمن بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال مس کرمان، پیرامون ادامه‌ روند کار این تیم در بازی‌های لیگ یک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دلاوری با ابلاغ پیام مدیرعامل شرکت مس گفت: مدیریت شرکت ملی صنایع مس بر صعود تیم فوتبال مس به رقابت‌های لیگ برتر و موفقیت در مسابقات لیگ یک این فصل تاکید کامل دارند و با بیان صریح این موضوع بر فراهم کردن کلیه شرایط و امکانات بر اساس مصوبات قانونی اذعان کردند.

مشاور مدیرعامل شرکت مس افزود: آقای مرادعلیزاده تیم فوتبال مس را یکی از مهمترین عوامل اثر گذار در بحث‌ اجتماعی شهر کرمان عنوان نمودند که موفقیت این تیم می‌تواند بر بخش‌های مختلف اجتماعی و حتی اقتصادی شهر کرمان اثر گذار باشد و برای شادی دل مردم کرمان و هواداران این تیم، باید کلیه اقدامات لازم که منجر به موفقیت تیم فوتبال مس می‌گردد در دستور کار باشگاه مس قرار داشته باشد و شرکت ملی صنایع مس نیز در این راستا و بر اساس نیازسنجی‌های فنی از سوی باشگاه مس و چارچوب‌های قانونی خود، کلیه امکانات لازم در این زمینه را در اختیار باشگاه مس و تیم فوتبال آن قرار خواهد داد.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان نیز با بیان اینکه تمامی فعالیت های انجام گرفته در باشگاه مس از ابتدای تشکیل تیم در این فصل بر مبنای صعود به لیگ برتر بوده است از تلاش همه جانبه در ماه های گذشته و روزهای پیش رو برای رسیدن تیم فوتبال مس به جایگاه واقعی خود در جدول لیگ یک سخن گفت.

در این جلسه اعضای هیات مدیره و سرمربی تیم فوتبال مس کرمان باردیگر با تشکر از حمایت‌ها و توجهات عالی مدیریت شرکت مس، فضای ایجاد شده در تیم فوتبال مس کرمان را در فصل جاری بسیار عالی عنوان و تاکید کردند که با موفقیت در ادامه‌ راه بازی‌های لیگ یک و رسیدن به هدف نهایی مجموعه‌ مس، جواب حمایت‌های مدیران ارشد شرکت مس را خواهند داد و برای شادی دل مردم کرمان و هواداران مس از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.  

در ادامه‌ این نشست طرفین پیرامون مسائل مختلف تیم از جمله امکانات و شرایط لازم برای ادامه‌ حرکت بهتر به گفت و گو پرداختند و حاضرین نظرات خود را در این زمینه با یکدیگر مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز