خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها تخلفات مدیران را فریاد بزنند/ از هیچ کس ترس و واهمه‌ای نداشته باشید

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۳۴

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطبوعات و رسانه های استان تخلفات مدیران را بدون هیچ ترس و واهمه ای با صدای بلند فریاد بزنند و دستگاه قضایی نیز حمایت می‌کند.

به گزارش"ایلنا" از یاسوج، مهرداد کرمی در نشست تحلیف اعضای هیات منصفه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: رسالت مطبوعات و رسانه نقد کردن و فریاد زدن بی عدالتی و بی قانونی‌هاست و این امر یکی از راه‌های اساسی و مهم برای توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای است. قانونگذار ، نقد کردن را حق مطبوعات دانسته و هیچکس حق ندارد مطبوعات را به خاطر نوشتن و بیان مطلبی تحت فشار قرار دهد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها بی عدالتی و تخلفات مدیران را با صدای بلند فریاد بزنند و از هیچ کس ترس و واهمه ای نداشته باشند زیرا دستگاه قضایی از آنها حمایت می کند.

کرمی افزود: مستند بودن مطالب درج شده  در خصوص نقد مدیران در رسانه ها و مطبوعات را شرط حمایت دستگاه قضا دانست و گفت: مستند بودن، منطقی بودن، و عدم توهین به افراد سه شرط اساسی است که خبرنگاران، مطبوعات و رسانه ها مورد توجه قرار دهند و در صورتی که این شروط رعایت شود دستگاه قضایی استان با تمام توان از رسانه ها و مطبوعات حمایت خواهد کرد و اجازه وارد شدن فشار از سوی هیچ شخص حقیقی و حقوقی به رسانه ها را نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز