خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نشست اصلاح‌طلبان با استاندار به معنای حمایت از او نیست/ انتخاب مدیران بومی اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۰۶

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که نشست روز گذشته اصلاح‌طلبان این استان با استاندار به معنای حمایت این جریان از وی نیست.

سید ضیاءالدین رضا توفیقی در گفت‌وگو با"ایلنا" از یاسوج با اشاره به نشست روز گذشته برخی از اعضای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان، گفت: نشست روز گذشته با استاندار استان جلسه دیدار و آشنایی و انجام گفت وگوهای مقدماتی بود و بیشتر بار سیاسی داشت .

وی اظهار داشت: این نشست به معنای حمایت، تعامل، گفتگوی مستقیم و طرح مطالبات و بیان درخواست‌های مردم از استاندار نبود .

وی تصریح کرد: چون تاکنون از سوی استاندار جدید استان هیچ عملی انجام نگرفته است مجمع شورای اصلاح‌طلبان استان نه می‌توانند از وی حمایت کند و نه می‌توانند عملکرد وی را نقد کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استاندار در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات کارها است، افزود: حمایت اصلاح‌طلبان از استاندار استان بستگی به عملکرد وی در آینده دارد.

رضا توفیقی دلیل صحبت نکردن خود در این نشست را نشانه اعتراض به استاندار ندانست و گفت: چون دوستان دیگری در این نشست به میزان کافی ایراد سخن کردند و تذکرات لازم را مطرح نمودند ، دیگر نیازی به صحبت بیش از آن نبود .

وی از برگزاری نشست فعالین و روئسای شهرستانی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با استاندار در آینده نزدیک خبر داد و اذعان کرد : در این نشست در صورت لزوم صحبت ها و خواسته های بحق مردم را به گوش استاندار خواهم رساند .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد اخبار منتشره در خصوص تقسیم معاونت های استاندار بین حوزه های گچساران و باشت را گمانه زنی رسانه ای عنوان کرد، و اظهار داشت : اگر چنین شایعاتی حقیقت دادشته باشد و معاونین استاندار از دو حوزه گساران و بویراحمد انتخاب شوند قطعا نارضایتی به دنبال خواهد داشت .

رضا توفیقی با تاکید بر اینکه در خصوص انتخاب معاونین استاندار با اصلاحطلبان هیچ مشورتی صورت نگرفته است، گفت : تا کنون نه در خصوص انتخاب معاونین استاندار و مدیران کل استان و نه در خصوص چگونگی تخصیص اعتبارات عمرانی و تسهیلات بانکی با ما مشورتی صورت نگرفته است .

این فعال سیاسی اصلاحطلب با تاکید بر اینکه در تمامی زمینه ها باید عدالت رعایت شود، افزود : مدیران استانی باید برا اساس شایستگی ، لیاقت ، توانایی و سوابق کاری انتخاب شوند .

وی با بیان اینکه تاکید ما برای انتخاب مدیران استفاده از نیروهای بومی استان است، ادامه داد: هیچ بهانه ای برای استفاده نکردن از مدیران بومی و استفاده از مدیران غیربومی در مدیریت استان پذیرفتنی نیست .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : مدیران استانی باید باید از بین نیروهای بومی و با توزیع متوازن بین سه حوزه انتخابیه توسط استاندار انتخاب شوند .

رضا توفیقی با بیان اینکه هیچ شخصی از مشورت ضرر نخواهد کرد، افزود: استاندار استان نیز اگر با مجموعه‌هایی که در استان تاثیر گذارند مشورت نماید قطعا ضرر نکرده و حتما نتایج بهتری خواهد گرفت .

این فعال سیاسی اصلاحطلب با اشاره به برخی صحبت های مطرح شده توسط استاندار در محافل سیاسی و جلسات اخیر ، گفت : صحبت های مطرح شده توسط استاندار تا کنون امیدوار کننده بوده و امیدواریم به همین شکلی که گفته شده به این صحبت ها عمل شود .

وی در پایان تاکید کرد: اگر استاندار استان به وعده‌های داده شده و خط‌مشی ترسیم شده عمل کند قطعا موفق خواهند بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز