خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

احتمال وجود اقلام تاریخ مصرف گذشته بین کمک‌های مردمی

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۹۴

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه در پاسخ به این سئوال که گفته می شود برخی کمک‌های تاریخ مصرف گذشته بین حادثه دیدگان توزیع شده است، اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که برخی از این اقلام با کمک های امدادی که از سوی مردم صورت گرفته توزیع شده باشد که کنترلی بر روی آنها نداشته‌ایم.

اصغر عظیمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این‌خبر اظهار داشت: عده‌ای از مردم زلزله‌زده شهرستان‌های استان کرمانشاه از ساعتی پیش در مقابل فرمانداری این شهرستان به عنوان اعتراض به روند امدادرسانی تجمع کرده‌اند.

عظیمی مهر علت تخریب دیوار فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب را زلزله 2 شب گذشته در این شهرستان عنوان کرد.

وی گفت: تمامی مسئولان استانی و کشوری به صورت تمام وقت نهایت تلاش خود را برای امدادرسانی به مردم زلزله زده این استان بکار گرفته‌اند و اگر کندی در روند این اقدامات صورت پذیرفته بدلیل حجم و گستردگی فاجعه بوده، چرا که 7 شهرستان و روستاهای اطراف درگیر این حادثه شده‌اند و بحث آوارگی هزاران نفر در میان است.

عظیمی‌فر در پاسخ به این سئوال که گفته می شود برخی کمک‌های تاریخ مصرف گذشته بین حادثه دیدگان توزیع شده است، اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که برخی از این اقلام با کمک های امدادی که از سوی مردم صورت گرفته توزیع شده باشد که کنترلی بر روی آنها نداشته‌ایم.

وی در پایان عنوان کرد: تاکنون چندهزار تخته چادر اضطراری و بطری‌های بسته بندی آب در بین حادثه دیدگان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توزیع شده است و از مردم عزیز حادثه دیده این شهرستان درخواست داریم ضمن حفظ آرامش خود با نیروهای امدادی همکاری های لازم را داشته باشند تا بتوانیم در یک فضای همکاری این دوره بحرانی را پشت سر بگذاریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز