خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان خبر داد:

استقرار پنج پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه/ اعزام نیروهای واکنش سریع هلال احمر به منطقه

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۴۹۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اعزام ۳۰ تن از عوامل نیروهای هلال احمر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: هلال احمر آماده جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، امروز سه‌شنبه (23 آبان) با اعلام این خبر ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه، گفت: به همین منظور هلال احمر استان آمادگی خود را برای جمع آوری کمک‌های غیرنقدی برای مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه اعلام می‌کند.

میرزایی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادرسان هلال احمر به این مناطق اظهار کرد: به همین منظور تیم‌های آواربردار، واکنش سریع و اسکان اضطراری به منطقه اعزام شدند.

به گفته میرزایی مردم استان زنجان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را در قالب پتوی، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیرخشک و وسایل بهداشتی نوزاد از طریق هلال احمر به دست مردم زلزله زده برسانند.

این مقام مسئول در استان زنجان، با یادآوری اینکه تاکنون 3 هزار تخته چادر، 5 هزار تخته پتو و 10 هزار قوطی کنسرو به این مناطق ارسال شده است، تصریح کرد: به منظور جمع آوری کمک های مردمی 5 پایگاه در سطح شهرستان زنجان دایر شده است.

وی ادامه داد: شهروندان برای واریز وجوهات نقدی می‌توانند به شعب بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه، مسکن، دی ، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده مراجعه کنند.

  • اعزام نیروهای واکنش سریع به منطقه

صفی الله کرامتی مدیر کل بحران استان زنجان، گفت: به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان تیم واکنش سریع هلال احمر به این مناطق اعزام شدند.

به گفته کرامتی ، تیم اعزامی شامل 33 نفر است که 14 نفر از این افراد کارکنان اداری و 19 نفر هم به عنوان نجاتگر به کرمانشاه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خاطرنشان کرد: سه تیم آوار برداری، یک تیم واکنش سریع، دو تیم اسکان اضطراری و یک تیم آنست (سگ‌های جستجوگر) هلال‌احمر به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

کرامتی همچنین اضافه کرد: نیروهای اورژانسی شامل یک دستگاه هلی‌کوپتر، اتوبوس آمبولانس، 6 نیروی طب اورژانس و جراحی و اورتوپد و دو دستگاه تانکر آب رسانی به این مناطق اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز