خبرگزاری کار ایران

ساعتی پیش؛

تیراندازی به خودروی حامل کارکنان پتروشیمی چوار و زخمی‌شدن یک نفر

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۸۴

براثر تیراندازی به سمت خودوی حامل نیروی‌های یک شرکت پیمانکاری شاغل در پتروشیمی چوار که ساعتی پیش در جاده پتروشیمی رخ داد یکی از سرنشینان این خودرو زخمی شد.

به گزارش ایلنا، یکی از کارکنان شاغل در پتروشیمی چوار از وقوع یک تیراندازی به سمت خودرو حامل آنها در جاده پتروشیمی خبرداد و گفت: ساعتی پیش که به اتفاق سه نفر از همکاران شاغل در یکی از شرکت‌های پیمانکاری از جاده پتروشیمی قصد عزیمت به محل استراحت خود در شهر ایلام را داشتیم، مورد تهاجم افراد مسلح قرار گرفتیم.

این نیروی شاغل در پتروشیمی افزود: افراد مسلح با تیراندازی به سمت خودوریی که بنده راننده آن بودم، به اینجانب و سایر همکارانم به قصد کشت تیراندازی کرده که براثر آن یکی از مهندسان شاغل در شرکت نصب قطعات پتروشمی از ناحیه کمر زخمی شد.

وی ادامه داد: در این تیراندازی دو گلوله دیگر نیز به خودرو اصابت کرد. بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتیم اما این نیروها پس از نیم‌ساعت یا بیشتر در محل تیراندازی حاضر شدند.

 فرد زخمی شده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال و خودرو نیز به مقر پلیس منتقل شد. پلیس در حال بررسی چرایی وقوع این حادثه و شناسایی هویت مهاجمان است.

گفتنی است، فرد مجروح در بخش ای‌سی‌یو بیمارستان امام‌خمینی شهر ایلام تحت مراقبت‌های ویژه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز