خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی

۲۵ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیان نور استان آذربایجان‌غربی مشغول تحصیل هستند

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۴۰

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی گفت: مرکز آموزش تحصیلات تکمیلی و بین‌المللی دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی با اعتبار ۲ میلیاردی احداث می‌شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، طالبزاده در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه، دانشگاه پیام نور، با شعار «آموزش برای همه، همه جا و همه وقت» کار خود را آغاز کرد، گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور با ۱۸ مرکز و واحد،  ۱۷۱ هیئت علمی تمام وقت و ۳۶۰ کارمند اداری به کار خود ادامه می دهد.

وی درباره تعداد دانشجویان، اظهار کرد: در دانشگاه پیام‌نور، ۲۵ هزار دانشجو در حال تحصیل هستند که  ۱۴۰۳ نفر از این تعداد در مقطع ارشد تحصیل می‌کنند.

طالب‌زاده با بیان اینکه ۶۹۲ رشته در مقطع کارشناسی و ۲۰۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد، تلاش برای افزایش رشته‌ها در صورت وجود متقاضی را مورد اشاره قرار داد.

طالب‌زاده در پاسخ به میزان شهریه دانشجویان در مقطع کارشناسی اظهار کرد: میانگین شهریه در یک‌سال تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی، یک‌میلیون تومان و برای دانشجویان ارشد یک‌میلیون ۸۰۰ هزار تومان است.

وی در پایان افزود: متقاضیان کارشناسی بازمانده از کنکور تا ۳۰ آبان ماه امسال فرصت دارند تا برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز