خبرگزاری کار ایران

شکراله شیرخانی بیان کرد؛

اعزام دو تیم مداخله روانی اجتماعی به استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۱۸

سرپرست اداره کل کار استان ایلام گفت: پس از وقوع زلزله تمام مدیران و کارکنان دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی سریع به آسیب‌دیدگان در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش ایلنا از ایلام، شکراله شیرخانی اظهار داشت: از شب گذشته و پس از وقوع زلزله کلیه مدیران و کارکنان دستگاه های تابعه برای خدمت رسانی سریع به آسیب‌دیدگان در آماده باش کامل هستند.

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی دستگاه‌های تابعه از جمله  اقدام سریع تامین درمان و تامین اجتماعی نسبت به بستری و مداوای حادثه دیده‌گان، ارائه تمام خدمات، امکانات و تسهیلات دستگاه‌های تابعه به‌خصوص سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری به خانواده‌ها در جهت کاستن آلام آنان از جمله اقدامات صورت گرفته است.

رییس شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت کار در ایلام از اعزام دو تیم مداخله روانی اجتماعی متشکل از 10 روانشناس و مددکار در سوانح (محب)به استان کرمانشاه برای حمایت مصدومان و بازماندگان متوفیان و اعزام دو تیم سیار خدمات اجتماعی با خودروهای مناسب سازی شده به استان کرمانشاه  از دیگر خدمات ارائه شده به آسیب دیدگان زلزله است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز