خبرگزاری کار ایران

به دنبال حادثه یکشنبه شب صورت گرفت؛

پیام تسلیت حزب اسلامی کار شاخه ایلام به مناسبت وقوع زلزله در غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۷۳

حزب اسلامی کار شاخه ایلام در پیامی ضمن تسلیت حادثه دلخراش زلزله یکشنبه شب‏، به مردم شریف ایران و علی‌الخصوص استان کرمانشاه تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از ایلام، حزب اسلامی کار شاخه ایلام در پیامی ضمن تسلیت حادثه دلخراش زلزله یکشنبه شب‏، به مردم شریف ایران و علی الخصوص استان کرمانشاه تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت حزب اسلامی کار شاخه ایلام به شرح زیر است:

بنام خدا 

انا لله و انا الیه راجعون 

ابتدای ماه صفر ایلام، کرمانشاه و خوزستان تیتر اول خبرها بودند و این مردمان به خادمین حسینی لقب گرفتند و روز به روز که به اربعین نزدیک تر می شدیم شور و شوق حسینی در این استان ها به چشم می‌خورد و به کورد بودن، زاگرس نشین بودن و ایلامی بودن افتخار می کردیم و به خود میبالیدیم، که خبر تاسف بار وقوع زلزله در غرب کشور و بویژه استان همسایه، کرمانشاه که منجر به جان باختن صدها تن و زخمی شدن هزاران تن از هموطنان کرمانشاهی و ایلامی عزیزمان شد موجب تاثر و تالم همه ایرانیان علی الخصوص مردم استان ایلام شد.

حزب اسلامی کار شاخه ایلام وقوع این حادثه غم انگیز را به زاگرس نشینان عزیز به ویژه خانواده های داغدار کرمانشاهی که عزیزان خود را ازدست داده اند،تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان محترم از خداوند منان برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و همچنین برای مصدومان این حادثه شفای عاجل مسئلت می نماییم.

حزب اسلامی کار شاخه ایلام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز