خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری لامرد مطرح کرد:

مدیرانی معتقد به سیاست‌های دولت انتخاب می‌کنم/ مدیون هیچ جناح سیاسی نیستم

سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: افرادی را برای حوزه‌های سیاسی انتخاب می‌کنم که سیاست های دولت را قبول داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، محمد اسدالهی صبح امروز در جمع مدیران اداری شهرستان با بیان اینکه نظارت دقیقتری بر توزیع اعتبارات خواهم داشت، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان؛ تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات و مطالبه حقوق مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: قبل از آمدن به لامرد در این فکر بودم که با پتانسیل‌های موجود در لامرد باید به مرکز استان کمک کنیم اما در بازدید از روستاها اینطور مشاهده نشد و باید از استان بخواهیم که در توسعه روستاها و محرمیت زدایی کمک کنند.  

اسدالهی با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه نمی دهم که قوانین و نظم اداری زیرپا گذاشته شود،  گفت: مدیران کل استانی؛ حق انتخاب مدیر جدید را دارند اما باید به تایید نماینده عالی دولت در شهرستان برسد.

وی در ادامه گفت: با حمایت هیچ جناح سیاسی نیامده‌ام که با جناح سیاسی بروم و برای رسیدن به پست هرگز تلاش نکرده ام و مدیون هیچ گروه و جریان سیاسی نیستم.

سرپرست فرمانداری لامرد از مدیران خواست که مسائل سیاسی را به حوزه اداری وارد نکنند و تنها در خدمت به مردم تلاش کنند و افزود: افرادی را برای حوزههای سیاسی انتخاب می کنم که سیاست های دولت را قبول داشته باشند و شک نکید اگر مسئولی در حوزه سیاسی تندروی کند، فورا عزل می شود.

اسدالهی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت کشور مدیون خون شهدا و ولایت فقیه است، گفت: مدیران، دهیاران و شوراها به ایجاد و حفظ شور و نشاط و فعال کردن حوزه های عمرانی و فرهنگی توجه داشته باشند.

اسدالهی با اشاره به اینکه مدیران در سفر به بخش ها و روستاها به قول ها پایبند باشند و به آنها عمل کنند، افزود: مدیران اداری تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرید و بیایید در بین مردم و واقعیت ها را ببینید و مشکلات مردم را پیگیری کنید. 

وی ضمن توصیه به اصحاب رسانه در ایجاد آرامش و امید در جامعه، اظهار کرد: خبرنگاران در انعکاس پتانسیلهای لامرد و خدمات دولت تلاش کنند و مردم را ناامید نکنند.

سرپرست فرمانداری از مدیران اداری خواست تا با سرمایه گذاران همکاری داشته باشند و مشکلات در حوزه سرمایه گذاری را گزارش دهند.

اسدالهی در ادامه با بیان اینکه مدیران اداری از توان نماینده مردم در مجلس برای توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنند ، گفت: دلگرمی مردم برای ما پشتیبانی است و اگر با مردم صادق باشیم ، آنها هم با ما صادق هستند.

وی در پایان گفت: ارزیابی مدیران بصورت  هر شش ماه یکبار انجام می شود و مدیرانی که خوش فکر و خالق ایده هستند را تجلیل می کنیم.

کد خبر : ۵۵۸۰۵۵