خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

تعویض بیش از 4 هزار و 500 کنتور مشترکین آب و فاضلاب در شهرهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۵۱

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از 4 هزار و 500 کنتور خراب مشترکین در شهرهای استان زنجان با هدف کاهش هدر رفت آب تعویض شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز دوشنبه (22آبان) با اعلام این خبر گفت: تعویض کنتور های خراب علاوه بر واقعی کردن مصرف مشترکین ، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می کند.

به گفته وی در مدت مذکور تعداد 7 هزار و 630 دستگاه کنتور خراب شناسایی شده و تعداد بیش از 4 هزار و پانصد عدد از این کنتور ها نیز تعویض و مابقی در حال انجام است.

جزء قاسمی با بیان این مطلب که بیش از هزار مورد انشعاب غیر مجاز در شهر های استان شناسایی شده است گفت: در این حوزه بیشترین تعداد انشعابات غیر مجاز با 730 مورد مربوط به شهر زنجان و پس از آن نیز به ترتیب شهر های قیدار و ابهر قرار دارند.

این مقام مسئول همچنین اعلام کرد: تعداد 681 عدد از انشعابات غیر مجاز در 21 شهر استان زنجان تبدیل به انشعاب مجاز شده و باقی این انشعابات نیز جمع آوری شده است.

وی در پایان از مشترکین خواست تا با مصرف صحیح شرکت آب و فاضلاب را در خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز