خبرگزاری کار ایران

با حضور درخشان نیا؛

مرکز آموزشی و حمایتی روزانه کودک و خانواده زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۴۹۰

نخستین مرکز آموزشی و حمایتی روزانه کودک و خانواده زنجان امروز(۲۱ آبان) با حضور مدیرکل دفتر آسیب دیدگان اجتماعی و جمعی از مسئولان در فرهنگسرای کوثر زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد محمدی قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان امروز یکشنبه (21آبان) در مراسم افتتاح مرکز روزانه آموزشی حمایتی از خانواده و کودک با حضور مسئولان استانی و کشوری،  اظهار کرد: تاکنون 69 کودک کار در زنجان شناسایی شده است.

محمدی قیداری با بیان اینکه این موسسه تمام شاخص های مورد نیاز بعنوان مرکز آموزشی و حمایتی روزانه کودک و خانواده را دارد، گفت: یک میلیارد ریال برای خانواده و کودکان کار و 35 میالیون تومان برای کارهای اداری تزریق شده است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و ارتقاء کیفیت زندگی کودکان و خانواده‌ها از اهداف اصلی بهزیستی است، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط این سازمان‌کوکان کار 6 تا 18 سال می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

در ادامه مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان هم به جایگاه استان زنجان در آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه استان در جایگاه مناسبی از شاخص های سلامت اجتماعی قرار دارد ولی لازم است همچنان نسبت به آسیب های اجتماعی حساس بود.

مسیح الله سلطانی با بیان اینکه بایستی خانواده ها را نسبت به آسیب های اجتماعی جامعه حساس کرد، گفت: با داشتن نگاه پیشگیرانه به مساله آسیب های اجتماعی به راحتی می توان با این مشکلات مقابله کرد.

وی با بیان اینکه سال‌گذشته 30 میلیارد ریال درحوزه کاهش آسیب‌های‌اجتماعی استان هزینه شده است، گفت: بخشی از این اعتبارات به کاهش معضلات اجتماعی هزینه شد.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه در کنار بهزیستی 9 دستگاه دیگر هم متولی مباحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند، گفت: اعتبارات پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز