خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر استان فارس :

مخالفان وزیر کار به دنبال سلب آرامش کارگران هستند/ استیضاح شکست می‌خورد

دبیر خانه کارگر استان فارس می‌‌گوید مخالفان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهند به وسیله برهم زدن آرامش در این وزارتخانه سازمان تامین اجتماعی را به حیات خلوت خود تبدیل کنند.

به گزارش ایلنا، «علی راستگو» دبیر خانه کارگر استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مخالفان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهند به وسیله برهم زدن آرامش در این وزارتخانه سازمان تامین اجتماعی را به حیات خلوت خود تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه هدف از طرح مباحث مربوط به استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی محاکمه جامعه کارگری است، گفت: وقتی وزیری از جنس کارگران را به مجلس می‌کشانند قطعا این شائبه ایجاد می‌شود که می خواهند کارگران کشور را محاکمه کنند.

راستگو با بیان اینکه وزیر رفاه در تفکیک بخش درمان سازمان تامین اجتماعی اهل معامله نیست و کسانی که به دنبال معامله با وی هستند به جایی نمی‌رسند، اضافه کرد: ربیعی به خوبی از تمام ابزارهای موجود استفاده کرد تا کسانی که چشمشان به دنبال سهم درمان کارگران است، عقب نشینی کنند و به نظر می رسد که طرح استیضاح وی حرکتی جدید است تا افکار عمومی را منحرف کنند.

دبیر خانه کارگر استان فارس اضافه کرد: از طرفی باید گفت که حمایت وزیر کار از ابتدایی ترین حقوق کارگران برای عده‌ای چندان خوشایند نبوده و آنها به هر طریقی که شده می‌خواهند وزیری همسو با خود را روانه این وزارتخانه کنند اما به هر صورت باید بگوییم که استیضاح ربیعی به جایی نمی‌رسد و محکوم به شکست است.

راستگو با بیان اینکه وضعیت حفط فرصت‌های شغلی هم رو به بهبود است، گفت: ما حتی در دولت‌های گذشته نتوانستیم که فرصت‌های شغلی موجود را حفظ کنیم چه برسید به اینکه همین افراد مدعی در آن دوره‌ها شغل ایجاد شده است.

کد خبر : ۵۵۷۴۴۶