خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

افزایش موج ورود زائران اربعین از مرزهای سه گانه/ پیش‌بینی اتوبوس و قطار برای انتقال زائرین

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۰۱

استاندار خوزستان اظهار کرد: موج ورود زائران به کشور در حال افزایش است و پیش‌بینی ما برای روزهای آینده ورود 100 هزار نفر در روز از دو پایانه مرزی استان است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای ورود زائران اندیشیده شده و پیش‌بینی ورود روزانه صد هزار زائر به کشور از مرزهای شلمچه و چذابه انجام شده، یادآور شد: به تعداد کافی اتوبوس در هر دو مرز و قطار در مرز شلمچه برای جابجایی مسافران وجود دارد.

وی با بیان اینکه مرزهای خوزستان همچنان برای خروج زائران خارجی که ویزا دارند باز است، گفت: در طول مسیر موکب ها و محل های مردمی اسکان برای استراحت و پذیرایی زائران تدارک دیده شده تا مسافران پس از استراحت به سمت شهرهای خود حرکت کنند.

استاندار خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون نیز 365 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه مرزی چذابه به کربلای معلی و نجف اشرف عزیمت کردند.

غلامرضا شریعتی افزود: بازگشت زائران اربعین حسینی از چند روز گذشته در 2 پایانه مرزی چذابه و شلمچه شتاب گرفته است و تاکنون حدود 400 هزار زائر به وطن بازگشته اند.

گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.

گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز در محدوده شهرستان دشت آزادگان واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز