خبرگزاری کار ایران

با هدف جذب گردشگر انجام می شود

اجرای پروژه کلاچای – رحیم آباد – قزوین به طول 140 کیلومتر

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۱۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: پروژه کلاچای – رحیم آباد – قزوین به طول 140 کیلومتر با هدف اتصال استان‌های گیلان به قزوین ساخته می شودکه از این مسافت حدود ۷۰ کیلومتر آن در استان گیلان و 70 کیلومتر دیگر در استان قزوین قرار دارد.

به گزارش ایلنا ، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در جریان بازدید از محور کلاچای رحیم آباد – قزوین گفت : با اجرای پروژه کلاچای رحیم آباد قزوین ،  مسافتی که مسافران قصد سفر از شهرهای تهران،قزوین و ... به شهرهای شرق استان گیلان و شهرهای غرب استان مازندران دارند،حدود 100 کیلومترکمتر می شود و در این راستا کاهش هزینه های مرتبط ، صرفه جویی در وقت ، کاهش بار ترافیک بزرگراه قزوین به رشت به طور چشمگیری موثر است.

خاوری افزود : جنبه دیگر اهمیت این راه ایجاد جاذبه گردشگری و اکو‌توریسم می باشد. چرا که در طول مسیر از مناطق بسیار بکر و دست نخورده و زیبا عبور می کند و خود راه می تواند یک جاذبه گردشگری باشد .

وی تصریح کرد: پروژه کلاچای – رحیم آباد – قزوین به طول 140 کیلومتر با هدف اتصال استانهای گیلان به قزوین ساخته می شودکه از این مسافت حدود ۷۰ کیلومتر آن در استان گیلان  و 70 کیلومتر دیگر در استان قزوین قرار دارد.

مدیر کل راه وشهرسازی در پایان با بیان اینکه هم اکنون این پروژه با اعتبارات اندک ازدوسو آغاز شده گفت:برآوردی که برای مجموع این پروژه در نظر گرفته شده است1200 میلیارد تومان است که اگر منابع اعتباری این پروژه از سمت دولت تامین گردد اجرای این پروژه در گیلان طی سه سال به سرانجام می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز