خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس ایلام خبر داد ؛

دستگیری 2 نفر جاعل ویزا در مهران / ترافیک سنگین در مرزهای ایلام

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۰۸

به گفته رئیس پلیس آگاهی انتظامی ایلام ۲ نفرجاعل ویزا در مهران دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس  سرهنگ علی مهری با اعلام این خبر  گفت: با توجه به حجم بالای تردد زائران در مرز مهران توصیه می‌کنیم زائران مراقب اموال همراه و  شیطنت کلاهبرداران باشند.

وی با بیان اینکه زائران مراقب باشند  در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند،افزود: در مرز مهران اخذ ویزا وجود ندارد و فاقد مدارک قانونی بایستی به مرکز استان و شهر ایلام مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام یادآور شد: شب گذشته ۲ نفر جاعل ویزا که با وعده‌های دروغین مردم را در شهر مهران فریب می‌دادند دستگیر و با تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

 مهری به زائران توصیه کرد به محض ورود به شهر مهران،  وسیله نقلیه خود  را در پارکینگ‌های که مورد تایید نیروی انتظامی است  پارک کنند.

از سوی دیگر فرمانده انتظامی ایلام  نیز در خبری گفت:  بار ترافیکی در جاده‌های ایلام منتهی به مرز مهران پر حجم و در مقاطعی سنگین است.

سردار نور علی یاری افزود: با آغاز همایش بزرگ اربعین هر روز بر تعداد زائران افزوده می‌شود و حجم خودروها در جاده های استان نیز به همین تناسب در حال افزایش است .

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: به منظور کنترل ترافیک جاده‌ای بالغ بر 100 گشت و ۲۷ ایستگاه پلیس راه‌اندازی شده و با افزایش ترددها اقدامات کنترلی نیز تشدید خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز