خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آلودگی هوا در ایلام 4 برابر حد مجاز/ توصیه به زائرین اربعین برای استفاده از ماسک

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۸۷

معاون نظارت و پایش سازمان محیط زیست استان از بحرانی بودن هوای استان ایلام خبرداد و گفت: میزان گردو غبار در این استان به 4 برابر حد مجاز رسیده و زائران اربعین که از مرز مهران می‌گذرند از ماسک استفاده کنند.

علی طاهر سارایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: امروز با ورود گرد و غبار از سوی کشور عراق به استان‌های غربی کشور و همچنین به استان ایلام میزان آلودگی هوا به 4 برابر حد مجاز رسیده است.

سارایی افزود: به دلیل شرایط بحرانی در این استان بلافاصله از سوی سازمان محیط زیست و ستاد بحران استان کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شد و بر مبنای تصمیم گیری اعضای ستاد ادارات و مدارس شهرستان‌های ایلام و ایوان که میزان آلودگی در این دو شهرستان‌ به 4 برابر حد مجاز رسیده است در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر و مدارس بعدازظهر امروز در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

وی گفت: به دلیل بحرانی بودن هوای استان ایلام زائران اربعین که از مرز مهران در حال تردد هستند حتما از ماسک استفاده کنند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان ایلام عنوان کرد: بر اساس اعلام اداره هواشناسی در روزهای آینده در این استان بارش باران و کاهش دما را خواهیم داشت و زائران تقاضا داریم لباس گرم همراه خود داشته باشند و در محورهای این استان با احتیاط کامل تردد کرده و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز