خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه کیش ۲۰۱۷ مطرح شد:

تاکید مدیرعامل سازمان‌منطقه آزاد کیش بر نقش‌کلیدی منطقه ویژه اقتصادی لامرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۶۴۴

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با تکیه بر توانمندی نیروهای کارآمد و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، بدون تردید منطقه ویژه اقتصادی لامرد نقش بی بدیلی در توسعه متوازن استان فارس و ایجاد اشتغال پایدار خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، محمد ابراهیم انصاری لاری در حاشیه برپایی نمایشگاه Kish InveX2017 ضمن حضور در غرفه منطقه‌ویژه اقتصادی لامرد افزود: در پرتو سیاست‌های راهبردی دولت و هماهنگی های انجام شده برغم برخی کارشکنی ها و بد عهدی ها بستر مناسبی برای پویایی بخش صنعت و تجارت در کشور مهیا شده است و در این خصوص منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر در جنوب استان فارس می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه منطقه ای و ملی داشته باشد.

وی با بیان شمه ای از قابلیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اضافه کرد: مدیران  شجاع و صادق با تکیه بر جوهره عقلانیت، خردمندی می توانند شرایط را به گونه ای رقم بزنند که ره آورد آن رفاه ، آسایش و عزت مندی مردمان پاک نهاد این سرزمین باشد که مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از کلیدی ترین این اهرم ها بشمار می‌آیند.

انصاری لاری ضرورت هماهنگی و تعامل دست اندرکاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برای حصول به اهداف و انتظارات استقرار این گونه مناطق  متذکر شد و خاطر نشان کرد: آموزه های دینی، ملی و انقلابی حکم می کند تا همگان برای اعتلای این سرزمین و تامین رفاه مردم  بصورت مستمر و با رعایت اصول علمی و  اتخاذ ساز و کارهای حرفه ای  گام بردارند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز آمادگی مجموعه متبوعش برای همکاری با همه مناطق آزاد  و اقتصادی به خصوص مناطق مستقر در نواحی جنوب و شرق کشور تصریح کرد:  نباید از کاستی ها و یا  مشکلات فرارو بیم داشت بلکه با برنامه ریزی، خلاقیت ، نو آوری ، پشتکار، دیدگاه های روشن مبتنی بر واقعیات و فهم صحیح از جایگاه کشور امکان فائق آمدن بر تنگناها و گره گشایی از مشکلات فراهم است.

وی همچنین همکاری مدیران  و مجموعه های مختلف برای تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز بمنظور تقویت مناطق آزاد و صنعتی را حایز اهمیت بر شمرد و افزود: واقع شدن منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و مجاورت آن با آبهای ساحلی، بنادر مهم، کانون‌های انرژی و بهره مندی از نیروی انسانی کارآمد باعث شده تا این منطقه در آستانه جهش اقتصادی قرار گیرد که امید است با آغاز بکار اولین صنعت در حال احداث، این اتفاق بزرگ در شتاب گرفتن ضرباهنگ توسعه منطقه لامرد  اثر گذار باشد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز ضمن ابراز خرسندی از مشارکت این منطقه در نمایشگاه  کیش اینوکس 2017  و تحقق اهداف مورد نظر،گزارشی از روند فعالیت در صنایع انرژی بر لامرد ارایه کرد.

مهندس محمد آشفته آج بیشه استقبال سرمایه گذاران و شرکت های بزرگ صنعتی از این رویداد اقتصادی را نشانگر اهمیت مقوله سرمایه گذاری و مهیا بودن شرایط برای سرعت بخشی به  روند فعالیت در مناطق آزاد و ویژه  اقتصادی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز