خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بندر خمیر خبرداد:

دستگیری شرور سابقه‌دار در بندر خمیر/ "ماشاالله دراز"در چنگال قانون

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۹۷

فرمانده انتظامی بندر خمیر از دستگیری شرور سابقه‌دار معروف به"ماشالله دراز" در این بندر خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا علی بخشی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایات متعدد مردمی و اهالی بندر پل و روستاهای اطراف شهرستان بندرخمیر و تعدادی از مسافرین و شهروندان مبنی بر زورگیری و شرارت فردی به هویت "ح -م" معروف به "ماشاالله دراز" موضوع شناسایی و دستگیری این شرور بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده از سوابق نامبرده این فرد دارای پرونده‌های متعدد کیفری زورگیری، شرارت، نزاع و درگیری، ایراد ضرب و شتم ، ایجاد ناامنی در محل ، تهدید و ارعاب با سلاح و تجاوز به عنف را نیز در پرونده‌های خود داشته است که ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با تشکیل یک اکیپ مجرب و با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی محل اختفای وی را شناسایی کردند.
 
فرمانده انتظامی خمیر خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی فرد شرور را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان معرفی کردند که از آن طریق روانه زندان شد.
 
این مسئول انتظامی شهرستان یاد آور شد: با دستگیری این شرور متواری شهروندان و مسئولان شهرستان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت انتظامی ، اجتماعی و ترافیکی در سطح شهرستان قدردانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز