خبرگزاری کار ایران

دقایقی قبل در مشهد رخ داد؛

مرگ هولناک کارگر جوان در حادثه آسانسور

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۰۳۱

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ دردناک کارگر جوان بین سقف و کابین آسانسور در یک پروژه ساختمانی در حال احداث در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آتشپاد "حسن جعفری" با اعلام این خبر اظهار داشت: وقوع یک مورد حادثه آسانسور دقایقی قبل به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان و گروه نجات ایستگاه مجاور را به محل حادثه اعزام کرد.
 
وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان در حال احداث  10طبقه در محله سرافرازان بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد یک کارگر 32 ساله حین کار ساختمانی در بالای کابین، به دلیل حرکت ناگهانی و نامشخص آسانسور بین سقف طبقه دهم  و کابینه آسانسور گیر کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد عنوان کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص این کارگر را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنها مرگ وی را به دلیل شدت بالای آسیب‌دیدگی تایید و اعلام کردند.
 
آتشپاد جعفری با بیان اینکه علت دقیق این حادثه در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان در همین لحظه به عملیات خود خاتمه و محل را برای بررسی بیشتر به عوامل انتظامی تحویل دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز