خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان شمالی مطرح کرد:

سازمان تامین اجتماعی جزو دستگاه‌های مطلوب در ارائه خدمات به مردم

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۴۵

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی سازمان تامین اجتماعی را جزو دستگاه‌های مطلوب در ارائه خدمات به مردم اعلام کرد و گفت: تاکنون هیچگونه شکایتی از تامین اجتماعی دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش‌ایلنا، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از امنیت به عنوان اساسی‌ترین مقوله هر جامعه‌ای یاد کرد و اظهار داشت: امنیت مقوله‌ای اجتماعی است که به تنهایی توسط یک ارگان میسر نمی‌شود.

وی پشتوانه مردم را در برقراری هرچه بهتر امنیت پایدار در جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: تنها با کمک و همراهی مردم است که می‌توان امنیت پایدار را درجامعه برقرار کرد.

سردار مظاهری بالاترین پاداش را با توجه به آیات و روایات موجود در قرآن کریم خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در این راستا با انجام خدمات شایسته نسبت به جامعه هدف گام‌های خوبی برداشته است.

وی متذکر شد: این سازمان جزو دستگاه‌های مطلوب در ارائه خدمات است به گونه‌ای که تاکنون هیچگونه شکایت خاصی از تامین اجتماعی دریافت نکرده‌ایم.

مظاهری این عملکرد مطلوب را نشان دهنده مدیریت صحیح مجموعه کارکنان و مدیران تامین اجتماعی برای خدمت شایسته به مردم و جامعه هدف و جلب رضایت عمومی است.

محمد علی عباس زاده، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان این‌که سازمان تامین اجتماعی در برگیرنده قشر زیادی از مردم جامعه است، اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 50 درصد مردم کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

عباس زاده به گستردگی و تنوع انواع خدمات بیمه تامین اجتماعی برای قشر بیمه شده این سازمان اشاره کرد و از جمله این خدمات را بازنشستگی، مستمری بگیری، بیمه بیکاری، از کارافتادگی و... عنوان کرد.

وی بزرگترین چالش پیش روی سازمان تامین اجتماعی را عدم تدبیر در آینده صندوق‌های بازنشستگی اعلام کرد و گفت: دراین زمینه بایستی سازمان درصد ارائه راهکارهای مناسب افزایش درآمد صندوق‌ها و رضایت‌مندی شرکای تامین اجتماعی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز