خبرگزاری کار ایران

با حضور اقشار مختلف مردم برپا شد؛

مراسم تشییع پیکرهای جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت تهران

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۷۸

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پیکر پاک جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت تهران امروز در سرابله تشییع شد.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام در این مراسم گفت: تلاش و پشتکار جوانان این مرز و بوم برای پیشرفت و توسعه کشور ستودنی است.

حسین کلانتری افزود: جهاد و خدمت رسانی در راه اعتلای کشور کاری ارزنده است که این غیور مردان با همت خود توانستند سهمی ویژه در این حیطه داشته باشند.

وی با بیان اینکه این حادثه برای استان ایلام و شهرستان چرداول یک حادثه بسیار ناگواراست گفت: درگذشت این جوانان سبب ناراحتی و تالم مردم استان شد.

حجت الاسلام امرایی امام جمعه سرابله هم از حضور آحاد مردم ومسولین در این مراسم قدردانی کردوگفت: تلاش در جهت رزق وروزی حلال از جمله نکاتی است که در قرآن و روایات بیشماری به آن اشاره شده است واین خود نشانگر اهمیت والای این مقوله است تلاش این جوانان نمونه ای از این مقوله والا است.

پیکر پاک این جانباختگان برای خاکسپاری وتدفین به آرامستان دهستان بیجنوند انتقال داده شد.

در حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران در روز جمعه 6 نفر از جوانان اهل شهرستان چرداول کشته و دو نفر زخمی شدند که علی‌نظر جلیلیان یکی از مجروحان این حادثه نیز به دیار حق شتافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز