خبرگزاری کار ایران

حوالی ظهر امروز رخ داد:

ریزش آوار بر سر 3 کارگر در بلوار سجاد مشهد/ 2 نفر کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۰۶

حوالی ظهر امروز ریزش آوار یک ساختمان بر سر 3 کارگر در بلوار سجاد مشهد منجر به مرگ 2 نفر از آنها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرپرست ایستگاه سوم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از ریزش آوار بر سر 3 کارگر در خیابان بهارستان و مرگ دو نفراز آنها خبرداد.
 
آتشپاد سوم محمد جواد سبحانی اظهار داشت: وقوع حادثه ریزش آوار دقایقی قبل به سامانه 125 اطلاع داده شد و بدنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان و گروه نجات ایستگاه‌های مجاور را به محل حادثه واقع در خیابان بهارستان اعزام کرد.
 
سبحانی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که کارگران مشغول تخریب ساختمان سه طبقه مسکونی بودند که ناگهان سقف طبقه سوم و دیوار ساختمان ریزش کرده و سبب محبوس شدن 3 تن در زیر آوار شده است.
 
سرپرست ایستگاه سوم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه دو تن از کارگران به علت شدت جراحات وارده جان باختند و یک تن دیگر نیز مصدوم شد، گفت: آتش نشانان جسم بی جان دو کارگر فوتی را تحویل عوامل انتظامی و کارگر مصدوم را نیز پس از عملیات رها سازی از زیر آوار به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.
 
سبحانی اضافه کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن هر سه کارگر از زیر آوار اقدام به ایمن سازی محل کرده و هم اکنون نیز در محل حادثه حضور دارند .
 
وی علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز