خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

از انتقاد رسانه‌ها نهراسیم/ مدیران ساعت‌ها در فضای مجازی سیر نکنند/کاری که برای مردم مفید است انجام دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۸۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مبحث قومیت ها و نارضایتی مردم این استان از مدیران قوم‌گرا گفت: مدیران در عزل و نصب‌ها و اعطای فرصت‌های شغلی و اداری از رابطه‌بازی، قوم‌گرایی و خط‌بازی پرهیز کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابرشمردن برخی ویژگی‌های مدیریتی، از مدیران این استان خواست توجهی صرفا به مسائل سیاسی و حزبی نداشته و مدیران مختار هستند که از نیروهای اصلاح طلب و یا جبهه پایداری‌ در مناصب مدیریتی موردنظرشان استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری این استان برگزارشد، اظهارداشت: در بین دو ‌گروه اصلاح‌طلب و پایداری‌ قطعاً آدم‌های خوب پیدا می‌شوند که پاک دست، چشم پاک و قانون‌مند هستند و آدم‌های خوب ویژگی‌های آنها مشخص است، لذا از این افراد استفاده کنید.

  مدیران از رابطه بازی و قوم گرایی بپرهیزند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث قومیت ها و نارضایتی مردم این استان از مدیران قوم گرا هم گریزی زد و تصریح کرد: مدیران در عزل و نصب‌ها و اعطای فرصت‌های شغلی و اداری از رابطه‌بازی، قوم‌گرایی و خط‌بازی پرهیز کنند.

وی  گفت:دادن فرصت‌های برابر به مردم احترام به آنها است و تکریم مردم این است که به کارمندان و مدیران هر اداره بگویید، سر وقت بیایند  و مردم را نپیچانند.

  مدیران زیادی در فضای مجازی سیر نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حقوق‌ مدیران زمانی حلال است که برای مردم کار کنند، یادآورشد: مدیران نباید ساعت‌ها در فضای مجازی به وب‌گردی مشغول باشند.

احمدی افزود: مدیران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و البته بهانه برای بیرون رفتن از اداره و استان خیلی زیاد است و من هم می‌توانم به هر بهانه‌ای از اداره و استان خارج شوم اما ما باید ببینیم که چه کارهایی برای مردم مفید است.

احمدی در بخشی دیگر از سخنان خود از مدیران خواست استفاده نادرست از امکانات دولتی بویژه خودروها  نکنند.

تعامل با رسانه ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی خدمات نظام در این استان هم اشاره و تصریح کرد: تعامل بین رسانه‌ها برای اطلاع رسانی خدمات دولت بسیار مهم است.

احمدی، رسانه‌ها را چشم و گوش جامعه دانست و اظهارداشت: آنها در بین مردم هستند، از نقد و انتقادهای آنها نهراسید و ما باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم و به رسانه‌ها فضای کار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز