خبرگزاری کار ایران

با هدف ایجاد همگرایی بیشتر صورت گرفت؛

مشارکت اتاق بازرگانی یاسوج در اجلاس اتاق‌های بازرگانی حوزه دریای خزر در روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۶۲

اتاق بازرگانی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در شانزدهمین اجلاس اتاق‌های بازرگانی حوزه دریای خزر که با حضور هیت ایرانی در آستراخان روسیه برگزار شد مشارکت فعال دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شانزدهمین اجلاس اتاق‌های بازرگانی با عنوان تجارت در دریای خزر امروز سه‌شنبه دوم آبان‌ماه در بندر آستراخان روسیه همزمان با افتتاح "سرای‌تجاری ایرانیان" در این بندر در حال برگزاری است.

در این اجلاس،" جبار کیانی پور "رئیس اتاق یاسوج به همراه "غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران"، "اسداله عسگراولادی " رئیس اتاق مشترک ایران و چین و  تعدادی از رؤسای اتاق های استانی حضور دارند.

این رویداد همزمان با سیصدمین سالگرد ایجاد بندر آستراخان در حال برگزاری است.

همچنین علی اکبر غنجی مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و کاپیتان مهرداد باقری نژاد مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریایی خزر وابسته به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین خط کشتیرانی دریای خزر به منظور تبادل نظر با دیگر شرکت کنندگان در شانزدهمین اجلاس بین المللی اتاق های بازرگانی ICBC در حوزه دریای خزر شرکت کرده اند.

رضا مسرور رئیس منطقه آزاد انزلی نیز در این اجلاس هیات ایرانی را همراهی می کند.

هدف از تشکیل این اجلاس ایجاد همگرایی بیشتر اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر در جهت توسعه همکاری های بخش خصوصی و توسعه تجارت در این منطقه اعلام شده است.

بعد از ظهر امروز نیز سرای تجاری ایرانیان در بندر آستراخان روسیه با حضور رئیس اتاق ایران و 14 نفر از روسای اتاق های استانی ایران که غرفه هایی اختصاصی در این سرای تجاری دارند، افتتاح خواهد شد.

اتاق بازرگانی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این سرای تجاری دارای دفتر و غرفه اختصاصی است که امروز با حضور " جبارکیانی " رئیس اتاق بازرگانی یاسوج، این دفتر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز