خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان مدعی شد:

اجرای ۱۰۰ درصدی بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۵۶

مدیرکل سازمان بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: بیمه سلامت همگانی به صورت ۱۰۰ درصدی در سیستان و بلوچستان جرا شده است‌.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، محمد صفدری بعدازظهر امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان،ضمن اعلام این‌خبر اظهار داشت: با اجرای بیمه سلامت همگانی در استان، تمامی کارکنان دولت، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و سایر اقشار استان از مزایای دفترچه بیمه سلامت همگانی بهره‌مند می‌شوند.

وی در خصوص طرح تحول سلامت اظهار داشت: این طرح برای‌تمام افرادی که به هر دلیلی دارای دفترچه بیمه نیستند اجرا شده و دولت شرایطی فراهم کرده است تا تمام افرادی که هویت ایرانی دارند دفترچه بیمه سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سیستان و بلوچستان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی هستند که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از این تعداد را روستاییان و عشایر شامل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه سلامت همگانی یک موهبت بزرگ است که نظام جمهوری اسلامی ایران برای تمامی اقشار جامعه بخصوص افراد قشر ضعیف جامعه فراهم کرده است.

صفدری افزود: بیمه شدگان و افراد دارای دفترچه بیمه سلامت همگانی تنها یک دهم از تعرفه های درمانی را پرداخت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که دفترچه بیمه سلامت دارند باید از اول آبان ماه  برای دریافت خدمات بهداشتی_ درمانی به بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی مراجعه کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز