خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ابرکوه در گفت و گو با ایلنا:

وزارت کشور همچنان بر انتصاب استاندار غیربومی اصرار دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۵۱

امام‌جمعه ابرکوه گفت: طی صحبتی که با یکی از مقامات وزارت کشور داشتم، مشخص شد نشست مجمع نمایندگان استان با مسئولان وزارت کشور به سرانجام نرسیده و وزارت کشور همچنان در مقابل پیشنهاد نمایندگان مقاومت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: وزارت کشور همچنان بر انتصاب استاندار غیربومی برای استان یزد اصرار دارد. وزیر محترم کشور هم در این نشست هیچ قولی به نمایندگان در خصوص انتصاب استاندار نداده و تنها شنونده بوده است.

وی ادامه داد: به دنبال اصرار نمایندگان استان بر انتخاب گزینه بومی، من هم تاکید کردم که در استان یزد مدیرانی توانمند، شایسته و با تجربه برای تصدی این سمت داریم و نیازی به استاندار غیر بومی نیست.

حجت الاسلام حسینی در خصوص علت اصرار وزارت کشور بر انتصاب استاندار غیربومی، گفت: استدلال وزارت کشور این است که باتوجه به وجود اختلاف نظر در بین مقامات، نمایندگان و روحانیت استان ها، بهتر است گزینه‌ای خارج از استان برای استانداری انتخاب شود تا برای گروه‌های مختلف، توقع یا دلخوری ایجاد نشود.

وی با تاکید براینکه باید اولویت اول وزار کشور، انتصاب استاندار بومی باشد، افزود: لازم است فردی به عنوان استاندار یزد انتخاب شود که توانمند و فرهنگی باشد و دغدغه خدمت به ملت داشته باشد؛ موضوعاتی مثل آب، عمران و توسعه و حفظ فرهنگ دینی و بومی استان را در اولویت داشته باشد و در مقام عمل گرایش سیاسی از خود نشان ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز