خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اردکانیان مناسب‌ترین گزینه برای وزارت نیرو است/ در انتظار رای اعتماد بالای مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۲۲

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با استقبال از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت نیرو، تاکید کرد که " دکتر رضا اردکانیان " مناسب ترین گزینه برای این وزارتخانه است.

" سردار عدل هاشمی پور " در گفت و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: شرایط کنونی کشور در حوزه های مختلف مرتبط با وزارت نیرو بویژه در حوزه " آب " شرایط خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه آشنایی، تسلط و تجربه بر حوزه " آب "  در سراسر کشور آن هم در شرایط کنونی از مهمترین شاخصه های وزیر نیرو باید باشد، اظهارداشت: بدون شک در شرایط کنونی، رضا اردکانیان شخصی توانمند، کلان‌نگر، قاطع در تصمیم‌گیری و دارای تجارب درخشان اجرایی ملی و بین‌المللی و مناسب‌ترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه کلیدی است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از رئیس جمهور جهت معرفی وزیر پیشنهادی نیرو، اظهارداشت: دکتر اردکانیان با سوابق زیادی که در کارنامه خود دارد و روحیه انقلابی و جهادی که از او سراغ داریم می تواند وظایف و اهداف وزارت نیرو را به خوبی انجام دهد.

هاشمی پور افزود:  وجود دکتر اردکانیان در مسوولیت وزارتخانه نیرو می تواند دغدغه های بسیاری از وکلای مردم در خانه ملت را رفع و امید است همه متخصصان صنعت آب و برق کشور در انجام امور محوله کمک کار ایشان باشند.

وی ادامه داد: با اعتمادی که همکارانم در خانه ملت به دکتر اردکانیان خواهند داشت یقین داریم ایشان از مجلس شورای اسلامی رای بالای اعتماد را کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز