خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

شورای شهر سریع‌تر وضعیت شهردار ایرانشهر را مشخص کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۸۱

رئیس سابق شورای شهر ایرانشهر گفت: شورای شهر باید هر چه سریع تر وضعیت شهردار ایرانشهر را مشخص کند.

مهندس حمید بارک زهی رئیس سابق شورای شهر ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اختلاف نظر میان اعضای شورای شهر ایرانشهر برای انتخاب شهردار ، اظهار داشت: حدود 3 دوره، اختلافات متعددی بین اعضای شورای شهر ایرانشهر وجود داشته اما پس از گذشت مدت کوتاهی این اختلافات برطرف می‌شد اما این اختلاف نظرها شدیدتر شده است .

 بارک زهی خاطر نشان کرد: ظاهرا 4 نفر از اعضای شورای شهر ایرانشهر موافق حضور مهندس درخوش هستند  و 3 نفر از اعضا نیز روی مهندس امینی فرد نظر دارند .

وی افزود: متاسفانه در برخی از مواقع طرح مباحث قومی و طایفه ای در انتخابات شورا، تاثیرات منفی داشته و ماهیت شورا را زیر سئوال می برد.

رئیس‌سابق شورای شهر ایرانشهر اذعان داشت: طبق قوانین شوراها اعضا باید به رای اکثریت تمکین کنند حتی اگر مخالف آن باشند. اگر این اتفاق نیفتد سنگ روی سنگ بند نمی شود و با گذشت زمان شاهد اتفاق های بدتر خواهیم بود.

بارک زهی عنوان کرد: وقتی افراد به عنوان نماینده مردم در شورا فعالیت می‌کنند باید به فکر منافع مردم و شهر باشند و هرچه سریعتر وضعیت شهردار ایرانشهر را مشخص کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز