خبرگزاری کار ایران

شهردار ایلام بیان کرد:

وضعیت زیرساخت‌های ایلام فاصله زیادی با شهرهای برخوردار دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۸۸

شهرداری ایلام آماده همکاری و استفاده از ظرفیت تمام ارگان‌ها، نهادها، ادارات و بویژه مراکز دانشگاهی استان برای رضایت‌مندی شهروندان و ساخت شهر ایلام است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در استان ایلام، دکتر طالب صادقیان در دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: اعتبارات دولتی و درآمدهای شهرداری ایلام برای ارتقای زیرساخت‌های شهر ایلام جوابگو نیست و باید به سمت جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر ایلام باشیم.

وی بیان کرد: اقدامات صورت گرفته در شهر ایلام با سایر مراکز استان‌های کشور قابل‌ مقایسه نیست و مردم باید روزبه‌روز شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات در شهر و زیرساخت باشند و زمان بهره‌برداری پروژه‌ها طوری باشد که مشمول زمان نباشد و در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

شهردار ایلام اظهار داشت: شهر بدون ترافیک، فضای سبز کافی، مبلمان شهری مناسب، زیرساخت‌های استاندارد و کافی و درمجموع شهری بانشاط بر اساس پیشینه‌های تاریخی ایلام انتظار به‌حق شهروندان است.

شهردار ایلام بیان کرد: در کلان‌شهرها و شهرهای بزرگ کشور شهرداری‌ها درآمدهای جانبی بسیاری دارند و در برخی موارد مشکل هزینه کردن اعتبارات و درآمدها دارند ولی در شهر ایلام متأسفانه منابع درآمدی بسیار کم است و باید کمک‌های دولتی و بخش خصوصی به شهرداری بیشتر شود.

صادقیان گفت: استفاده از خرد جمعی برای حل مشکلات شهر ایلام امری ضروری است و باید جامعه دانشگاهی استان ایلام کمک‌کار شهرداری و شورای شهر ایلام باشند.

شهردار ایلام تصریح کرد: شهرداری ایلام آماده همکاری و استفاده از ظرفیت تمام ارگان‌ها، نهادها، ادارات و بویژه مراکز دانشگاهی استان برای رضایت‌مندی شهروندان و ساخت شهر ایلام است.

وی گفت: اعتماد مردم فقط از طریق خدمت‌رسانی بر اساس خرد جمعی کسب می‌شود.

در این دیدار شهریار عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام‌ مهدی همتی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه با اعلام آمادگی برای کمک به شهردار جدید ایلام خواستار همکاری بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و شهرداری شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز