خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

حکم شهردار باشت هنوز صادرنشده است/ معرفی‌نشدن شهرداری سه شهر استان

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۳۷

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که حکم شهرداری باشت در این استان هنوز صادر نشده و آنچه در فضای مجازی در این ارتباط منتشر می‌شود، صحت ندارد.

" سیدعبدالکریم عزیزی " به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: حکم شهردار جدید باشت هنوز از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صادرنشده و پرونده ایشان در مرحله استعلام است.

وی مدت زمان بررسی پرونده گزینه پیشنهادی شهرداری باشت در دستگاه‌های نظارتی را یک هفته عنوان و خاطرنشان کرد: تا زمانی که پاسخ مثبت از سوی دستگاه‌های نظارتی به استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال نشود حکمی برای ایشان و یا سایر شهرداران صادر و ابلاغ نخواهد شد.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استانداری استان منتظر پاسخ استعلامات بوده و اینکه گفته می شود حکم شهردار باشت از سوی استاندار صادر شده، صحت ندارد.

عزیزی در ادامه از به توافق نرسیدن اعضای شورای اسلامی سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی گزینه های پیشنهادی شهرداری این شهرها هم خبرداد.

وی گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرهای " لنده ، قلعه رئیسی و دیشموک " همچنان برای معرفی گزینه‌های شهرداری شهرهای شان به توافق نرسیده اند.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون هیچ گزینه ای از سوی اعضای این شوراها به استانداری این استان معرفی نشده است و شهرداری آنها با سرپرستی اداره می شود.

عزیزی گفت: احکام 14 شهردار استان کهگیلویه و بویراحمد صادر و آئین های تودیع و معارفه آنان یا برگزار شده و یا می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 17 شهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز