خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

به فردای گیلان بسیار خوشبین ام/هیچ استانی در کشور با این غنا یافت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۰۴

استاندار گیلان حمل و نقل گردشگری، صنایع دستی و تولیدات محلی را از دیگر ظرفیت‌های مهم استان برشمرد و گفت: هیچ استانی در کشور با این غنا یافت نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان در دیدار با مدیر کل و مسئولان سازمان صداوسیمای استان اظهار کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی برای تقویت همبستگی بین مردم و ایجاد فضای مطلوب در جامعه نقشی اثرگذار دارد و می‌تواند فرهنگ‌سازی کند.

استاندار گیلان با اشاره به معضل بیکاری جوانان و مسائل اقتصادی حاکم بر جامعه، خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه ناشی از بیکاری است؛ طبعاً بیکاری می‌تواند آسیب های اجتماعی مختلف نظیر اعتیاد و طلاق را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌های مختلف گیلان نظیر دریا، ساحل، جنگل و مرزی بودن در قالب یک برنامه‌ریزی مدون، می‌توان به گونه‌ای عمل کرد که خیر آن به مردم گیلان برسد، گفت: برای شکل گیری این هدف یقیناً صدا و سیما نقش اساسی خواهد داشت.

استاندار گیلان حمل و نقل گردشگری، صنایع دستی و تولیدات محلی را از دیگر ظرفیت‌های مهم استان برشمرد و با بیان اینکه هیچ استانی در کشور با این غنا یافت نمی‌شود، خاطر نشان کرد: فرهنگ و غنای گیلان بر کسی پوشیده نیست و ما وظیفه داریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که درآمد و خیر آن به خود مردم گیلان برسد و این مهم انجام نخواهد پذیرفت مگر با کمک و همیاری مجموعه سازمان صدا و سیما که بازوی اصلی دولت در معرفی این غنا و فرهنگ به کشور و حتی دنیا و تقویت استان در مسیر توسعه است.

وی پاسخگویی مسئولان را امری پسندیده قلمداد کرد و با بیان اینکه روند پاسخگویی مسئولین بررسی می شود و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مجبور به پاسخگویی باشیم؛ پاسخگو بودن سیستم را برنامه محور می‌کند و اقدامات‌ را منجر به نتیجه خواهد کرد؛ اگر در موردی موفق نبودیم صادقانه بیان کنیم و برایش دلیل قابل قبول داشته باشیم.مطالبه‌گری یعنی پاسخگویی.

عقب ماندگی در پاسخگویی به نفع ما نیست

وی با بیان اینکه عقب ماندگی در پاسخگویی به مردم به نفع ما نیست؛ اظهار کرد: باید تمام توان و ظرفیت خود را برای رضایت مردم بگذاریم؛ چرا که رضایت خدا نیز در رضایت مردم است و ما به عنوان مقامات دولتی بایستی در جهت رضایتمندی مردم و برای خیر و مصلحت آنان کار کنیم و در این مسیر همواره پاسخگوی آنان باشیم.

 سالاری اضافه کرد: شما واسطه بین دولت و مردم و بهترین عامل انتقال مطالبات مردم و مسئولان هستید.

استاندار گیلان با بیان اینکه از رویکرد شما راضی هستم، گفت: همه ما با هدف خدمت به نظام اسلامی و دولت در تلاش هستیم و در نهایت بایستی خیر عملکردمان به مردم برسد.

سالاری در بخش دیگری از سخنانش استان گیلان را سرشار از نعمات خدادادی و ظرفیت‌های بالقوه عنوان کرد و گفت: بایستی با استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی برای تقویت بنیه اقتصادی استان و توانمند کردن خانواده‌های گیلانی تلاش کنیم.

وی بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذار بومی تأکید کرد و با بیان اینکه بایستی استفاده بی‌رویه از زمین‌های بکر ساحلی استان برای ویلاسازی‌های شخصی مدیریت شده و برایش شرایط سخت‌گیرانه در نظر گرفته شود، تأکید کرد: ترجیح بر این است که ظرفیت اراضی در اختیار افراد بومی قرار گیرد تا ضمن توسعه فضای گردشگری و جذب گردشگر به استان، خیر و منفعت آن نیز به مردم منطقه برسد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز