خبرگزاری کار ایران

223 مرکز اقامتی در استان اردبیل فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۱۸۶

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 223 مرکز اقامتی در استان اردبیل فعالیت می کنند.

به گزارش ایلنا، قادر تقی زاده  از برگزاری دوره آموزش هتل‌داری در آبان ماه سال جاری در استان خبر داد و تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور آقای اصغر ژیان دربندی استاد برجسته حوزه هتل داری در روزهای 24 و 25 آبان ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه موسسه هنر سیر عالی‌قاپو در برگزاری این دوره مشارکت دارد، ادامه داد: این دوره آموزشی در سرعین و یا مرکز پذیرایی عالی قاپو برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: تمامی مراکز اقامتی مجاب شده اند که برای تمدید پروانه فعالیت در این دوره آموزشی حضور یابند.

به گفته تقی‌زاده در این دوره مدیران هتل ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمان پذیرهای استان با جدید ترین شیوه ها و اصول هتل‌داری آشنا می شوند.

وی به فعالیت 223 مرکز اقامتی در استان اشاره و تصریح کرد: در استان اردبیل 31 هتل، 86 هتل آپارتمان و 100 مهمان پذیر دایر است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: آموزش در حوزه گردشگری از اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های سازمان میراث فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز