خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان طبس به ایلنا خبرداد:

انهدام باند سارقان در شهرستان طبس/ کشف 14 فقره سرقت در استان

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۱۶۳

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از دستگیری باند سارقان سابقه‌دار و کشف 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمود علیپور" فرمانده انتظامی شهرستان طبس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز ، احشام و طیور  درنقاط مختلف شهرستان طبس، ماموران آگاهی به دلیل اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار دادند.
 
علیپور افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند که یکی از سارقان سابقه‌دار به یکی از مراکز خرید ضایعات مراجعه کرده و قصد فروش مقداری وسایل مسروقه را دارد.
 
وی گفت: مأموران به محل اعزام شدند که سارق به محض مشاهده ماموران متواری شد که پس از تعقیب و گریز پلیسی متهم دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان طبس ادمه داد: در پلیس آگاهی از متهم بازجویی شد که متهم اعتراف کرد باتوجه به این که به مواد صنعتی اعتیاد دارم با همکاری سه نفر از همدستانش اقدام به سرقت کرده است.
 ش
سرهنگ علیپور با اشاره به این که سارق به 14 فقره سرقت در شهرستان طبس اعتراف کرده است، گفت: همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان طبس در خاتمه با اشاره به رابطه بسیار خوب شهروندان با پلیس از آنان خواست هرگونه موارد مشکوک را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز