خبرگزاری کار ایران

جابجایی بیش از 914 میلیون لیتر فرآورده‌ نفتی در چابهار

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۹۳

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهار گفت: میزان کل فرآورده های حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل منطقه در شش ماهه نخست سال‌جاری 914 میلیون لیتر بوده است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های  نفتی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا میزان کل فرآورده های حمل شده  توسط ناوگان حمل و نقل منطقه در شش ماهه نخست سال‌جاری  را 914 میلیون لیتر عنوان کرد و اظهار داشت : این مقدار مصرف توسط 283 نفتکش فعال در منطقه جابجا شده‌است.

مصطفی نخعی در ادامه عمده مصرف فرآورده‌های مذکور در منطقه چابهار را در بخش‌های  نیروگاهی ، حمل و نقل ، پروژه‌های عمرانی ، صیادی ، کشاورزی و صنایع اعلام و افزود: با توجه به جایگاه خاص و موقعیت استرتژیک چابهار ، اعمال دقت و نظارت دقیق در حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه به ارسال بیش از 66 میلیون لیتر فرآورده به شهرستان های خاش و زاهدان خبر داده و افزود: یا توجه به اعلام سهمیه تامین و توزیع ستاد این مقدار فرآورده توسط ناوگان حمل و نقل به منطقه زاهدان ارسال شده است.

وی ضمن اشاره به وظایف و رسالت سنگین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در امر سوخت‌رسانی و نقش ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در ایفای آن،بر توجه هر چه بیشتر پیمانکاران در جهت برطرف کردن مسائل و مشکلات احتمالی رانندگان،رفع عییب نفت‌کش‌ها و آماده به کار بودن آنها تاکید کرد.

نخعی افزود : نظم و انظباط کاری ، پایبندی به اخلاق ، صداقت و درستکاری در سایه اجرای قوانین و مقررات جاری شرکت جزء اصول مهم و لازمه خدمت رسانی مناسب به مردم است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار در پایان خاطر نشان ساخت: اولویت و ساختار اصلی شرکت بر پایه سوخت رسانی و ارائه خدمات مناسب به شهروندان استوار است ، لذا شرکت های حمل و نقل و پیمانکاران می‌بایست درسایه اجرای قوانین و مقررات جاری شرکت و با رعایت تمامی اصول اخلاقی وظیفه خطیر خود را به درستی به انجام برسانند.

 منطقه چابهار با دارا بودن 283 نفتکش فعال  و با سه ناحیه مرکزی ، ایرانشهر و نیکشهر وظیفه تامین سوخت در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان  و در شهرستانهای چابهار، کنارک ، ایرانشهر ، نیکشهر ، سرباز ، دلگان ، قصرقند، فنوج  و بخشی از مهرستان برعهده دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز