خبرگزاری کار ایران

محمدحسین مقیمی:

رعایت اصول زیست‌محیطی در صنایع باید در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۹۱۴

استاندار تهران گفت: هنر اصلی مدیران دستگاه‌های دولتی و تولیدکنندگان بخش‌خصوصی، افزایش کیفیت کالاها همراه با کاهش قیمت تمام‌شده محصول تولیدی است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی امروز در نشست هم اندیشی با مدیران انجمن‌های صنعتی و معدنی استان تهران افزود: پیش از ایجاد هر صنعت باید زیرساخت‌های موردنیاز در بخش آب، برق و سایر امکانات فراهم شود تا سرمایه‌گذار و صنعتگر وقت و توان خود را صرف ارتقای کیفی محصول و کالای تولیدی کند.

وی اظهار کرد: مدیران شهرک‌های صنعتی باید مطابق سیاست‌های دولت بر فعالیت بخش‌خصوصی نظارت کرده و دستگاه‌های متولی مشکلات صنایع را رفع و بخش خصوصی نیز کار خود را انجام دهد.

مقیمی با تاکید بر اینکه توجه به رعایت اصول زیست‌محیطی در صنایع باید در اولویت باشد، تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای صنعتی، کارخانه‌ها و صنایع داخل شهرها بدون آلودگی زیست‌محیطی فعالیت می‌کنند و اگر تولیدکننده اصول زیست‌محیطی را رعایت کند و دولت وظایف خود را انجام دهد، میزان آلایندگی صنایع نیز کاهش چشمگیری می‌یابد.

به گفته وی، از جمله وظایف مدیران دولتی، رفع موانع و تسهیل امور برای صاحبان صنایع و تولیدکنندگان است چراکه بخشی از مشکلات و گرفتارهای موجود در مسیر کار، اتخاذ تصمیم‌های غیرکارشناسی است.

استاندار تهران با تاکید بر اجرای قانون به عنوان یک اصل مهم افزود: قوانین پاسخگوی مشکلات هستند و اگر زیرساخت‌ها، پشتیبانی و سیستم اجرایی در اختیار تولیدکننده و صاحبان صنایع قرار بگیرد، تولیدات ما در بازار جهانی قابلیت رقابت خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز