خبرگزاری کار ایران

از سوی ماموران مبارزه با موادمخدر صورت گرفت؛

کشف یک تن و 77 کیلوگرم مواد مخدر از یک منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۶۵۲

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش در بازرسی از یک منزل مسکونی در منطقه "دهانه درا" موفق به کشف یک تن و 77 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

سردار "محمد قنبری" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی پلیس مواد مخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از بخش های شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو موادمخدر را در یک منزل مسکونی در منطقه دهانه درا شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد این مکان شدند. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به کشف یک تن و 77 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن اشاره به تلاش ماموران به منظور دستگیری قاچاقچیان ، خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز